Jak uszyłam plecak dla małego podróżnika


Wszystko zaczęło się od słów: "Mamo! A uszyjesz mi taki plecak z trójkątami jak ty masz (nerkę)"? Projekt wydał mi się dość trudny, więc pomyślałam, że przeczekam aż jej przejdzie. Temat jednak był drążony wielokrotnie, a pytanie jakby nie przestawało rozbrzmiewać w moich uszach więc postanowiłam, że spróbuję - w końcu czego się nie robi dla dzieci :P

Edit:
Oo uszycia tego plecaka minęło już sporo czasu. Właścicielka okazała się być bardzo zadowolona. Postanowiłam podążyć jeden krok dalej i wymyśliłam "zwierzakowy" plecak. Realizacja planu była możliwa dzięki współpracy ze sklepem dresówka.pl którzy wydrukowali zaprojektowane przeze mnie gotowe panele. Teraz wy też możecie je zakupić a opis jak uszyć taki plecak znajdziecie na ich blogu: https://dresowka.pl/pl/blog/plecak_dzieciecy/

Komentarze

Popularne posty